Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2019

Συνέντευξη στο aisthisis.gr



Είχα την τιμή να δώσω συνέντευξη στο online περιοδικό aisthisis.gr και τη Βασιλική Μπούζα. Μιλήσαμε για το Wattpad, το κορίτσι με το ηλιοτρόπιο και τα επόμενα βήματά μου!

Η Νεκταρία Μαρκάκη είναι μια νεαρή συγγραφέας με αξιόλογες προτάσεις στο συγγραφικό ενεργητικό της. Κύριο χαρακτηριστικό της προσωπικότητας της: η δημιουργική διάθεση, το σπιρτόζικο πνεύμα, η ακόρεστη φαντασία, ενώ η βαθιά συναισθηματική αποτύπωση τόσο του ψυχισμού των ηρώων όσο και των ζωηρών εικόνων των αφηγήσεων της, αγγίζουν τις ψυχές των αναγνωστών. Μέσα από τις σελίδες των έργων της, οι αναγνώστες θα συναντήσουν γνώριμες καταστάσεις, αλλά και θα ικανοποιήσουν και την δίψα τους για περιπέτεια. Επίσης είναι γεγονός πως μέσω της πένας της, ο σεβασμός κι η αγάπη ξεχειλίζει κατά την σκιαγράφηση των χαρακτήρων της. Πριν χρόνια η Νεκταρία ξεκίνησε να αναρτά ιστορίες στην διαδικτυακή πλατφόρμα του Wattpad, σήμερα κι ύστερα από ταξίδι, όχι μόνο έχει εκδομένα έργα της στα ράφια των βιβλιοπωλείων, αλλά και ένα πλήθος ακολούθων να αλληλεπιδρά άμεσα με τις ιστορίες της. 

✍️ Ώρα λοιπόν να μάθουμε περισσότερα για «Το κορίτσι με το ηλιοτρόπιο».

Για να δούμε η συγγραφέας θα μας αποκαλύψει τι συμβολίζει το ηλιοτρόπιο;

Τις σκιές που κρύβουν το χαμόγελο Ερρίκου κι το μυστικό αισιοδοξίας της Λίζας;

❀ Κυρία Μαρκάκη με μεγάλη χαρά σας καλωσορίζουμε στο Aisthisis.gr, είναι ιδιαίτερη τιμή στα πλαίσια της συνεργασίας μας, να συνομιλήσουμε για το συγγραφικό έργο σας με τίτλο “Το κορίτσι με το Ηλιοτρόπιο” από τις Εκδόσεις Maradel Books.
Είστε ένας άνθρωπος που οφείλω να ομολογήσω ότι ζει για να γράφει. Στο ενεργητικό σας έχετε τα εκδομένα έργα «Χωρίς Χάρτη», «Για να μην ξεχνάς», «Το κορίτσι με το Ηλιοτρόπιο» και άλλες τόσες ιστορίες στην διαδικτυακή πλατφόρμα του Wattpad.

❀ Πως ξεκινήσατε να ασχολείστε με την συγγραφή και από τι εμπνέεστε;

Ν.Μ: Καταρχάς, σας ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία! Όπως είπατε και πιο πάνω, ζω για να γράφω. Είναι τρόπος έκφρασης και αποσυμπίεσης συναισθημάτων. Ξεκίνησα στην εφηβεία, σε μια περίοδο που ήμουν κλεισμένη στον εαυτό μου και ο μόνος τρόπος ν’ αδειάσω το μυαλό μου. Τελικά έγινε ένας τρόπος ψυχοθεραπείας για μένα, ειδικά τα τελευταία δέκα χρόνια.

Εμπνέομαι από τα πάντα. Μπορεί να είναι ένα τραγούδι, μία λέξη, μία εικόνα που να στείλει ερεθίσματα στον εγκέφαλο αλλά κυρίως, εμπνέομαι από τον έρωτα και την ατέλειωτη δύναμή του. Είμαι ρομαντική ψυχή και δεν το κρύβω, παρότι ως άνθρωπος γενικά αντιδράω με μεγάλο δισταγμό και δεν φανερώνω εύκολα τα συναισθήματά μου. Αλλά δεν υπάρχει ωραιότερο συναίσθημα από τον έρωτα και γι’ αυτόν γράφω συνήθως.

❀ Πως βοηθάει το Wattpad την ανάγκη της δημιουργικής έκφρασής σας. Πείτε μας δυο λόγια για τις αντιδράσεις και την αγάπη των αναγνωστών στην πλατφόρμα.

Ν.Μ: Ας αρχίσουμε με το ότι αν δεν υπήρχε το Wattpad δεν θα είχα φτάσει στο σημείο που βρίσκομαι. Έχει βοηθήσει φοβερά στην εξέλιξή μου αφού η ανάγκη μου να μοιραστώ ιστορίες με τους αναγνώστες, μ’ έκανε να γράφω ατέλειωτα τα τελευταία πέντε χρόνια, με αποτέλεσμα να αλλάξει ο τρόπος σκέψης και γραφής μου και να ανέβει επίπεδο. Για μένα εκτός του είναι ένας τρόπος να έχω άμεση επαφή με όσους διαλέγουν να διαβάσουν τα έργα μου, είναι κι ένα εργαλείο που με έχει βοηθήσει υπερβολικά πολύ. Αυτός είναι κι ο λόγος που συνεχίζω να γράφω ασταμάτητα και να ανεβάζω ιστορίες εκεί. Ομολογώ πως όταν ξεκίνησα το ταξίδι μου στο Wattpad, δεν περίμενα καμία ανταπόκριση και πραγματικά ακόμα και τώρα, νιώθω πως όλη αυτή η αγάπη που λαμβάνω είναι εξωπραγματική. Οι αναγνώστες στην πλατφόρμα με στηρίζουν όσο κανείς άλλος, τους χρωστάω το γεγονός πως κυνήγησα να κάνω πραγματικότητα ένα όνειρό μου, αυτό της έκδοσης. Τους φωνάζω “Λιακάδες μου” γιατί μου φτιάχνουν τη μέρα και το λέω από την καρδιά μου πως είναι τα φτερά μου.


Την υπόλοιπη συνέντευξη μπορείτε να τη βρείτε εδώ: 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου